Samstag, Oktober 07, 2006

Gerade bei Action TV gelesen:

Russell T Davies has started production on a new Doctor Who spin-oof in the form of a children's drama series called THE SARAH JANE ADVENTURES. A hour long special will air in early 2007 with a series to follow soon after. Joining the ex- Doctor Who companion fighting alien forces will be her 13-year-old neighbour Maria, played by Yasmin Paige. In the one-hour special, Sarah Jane and Maria are brought together in their battle against a scheming Ms Wormwood, played by Samantha Bond.

Nun, warten wir es ab. Ich lasse mich gern überraschen....
Ad astra Marc

P.S.
Meine Frau hat gerade auf BBC den ersten Trailer von Torchwood gesehen. Ich habe nach ihrem Rufen aus dem Wohnzimmer leider nur noch den Schluss gesehen..."Coming Soon". Mist, was wussel ich auch in der Küche rum.

Keine Kommentare: